Ekonomiassistent Sundsvall

Vi på Vindex är ledande inom rekrytering av ekonomiassistenter tack vare vårt omfattande nätverk och vår beprövade rekryteringsprocess. Vi levererar kompetens skräddarsydd för ditt företags specifika behov.

En ekonomiassistent hanterar bland annat inkommande leverantörsfakturor, in- och utbetalningar samt ansvarar för att skicka kundfakturor. Rollen innebär också ofta kommunikation med både kunder och leverantörer vid frågor och påminnelser, samt intern samverkan inom företaget.

Vi är medvetna om att konkurrensen är stark när det gäller rekrytering av ekonomiassistenter, med flera kompetenta rekryteringsfirmor som Gazella som har vuxit snabbt på senare tid. Detta tvingar oss att kontinuerligt sträva efter att leverera högkvalitativ service och hitta de bästa matchningarna för våra kunder.

Om ditt företag har behov av en ekonomiassistent i Sundsvall, tveka inte att kontakta Erica Röös för en offert eller om du har andra frågor eller funderingar!