Rekrytering Sales Coordinator

Sales Coordinatior/Inside Account Manager till Dialect Stockholm City

Dialect Stockholm City söker en Sales Coordinator & Account Manager med primärt fokus på utveckling hos våra befintliga kunder. Vi levererar IT- och Telekomlösningar till små och medelstora företag i Stockholmsregionen. Många av våra kunder står inför en omfattande digitaliseringsresa där vi hjälper att driva utvecklingen för att arbeta mer kostnadseffektivt och smart.

Dialect är en kedja som funnits sedan 1995 och har 29 verksamheter runt om i Sverige. Denna tjänst är belägen på vårt kontor i centrala Stockholm vid Torsplan.

Vad?
Rollen är delad i två områden. 50% är en Sales Coordinator-roll som innebär att hantera den dagliga driften av våra största kunder. Hantera beställningar, supportera slutanvändare.

Dina mål kommer bestå av intäkter, effektivitet och inte minst kundnöjdhet. Du kommer proaktivt kontakta främst befintliga kunder men också nya för att träffas på fysiska möten, Webinar eller via telefonkontakt. Du kommer erbjuda våra kunder Telefoni och IT-lösningar som är skräddarsydda för varje kund.

Och du?
Du är först och främst kundorienterad och servicminded! (ja tjat men vi tycker det är så viktigt!). Vi ser även att du inte är rädd för proaktivitet och är van att jobba med telefonen som arbetsverktyg. En stor fördel för alla inblandande är om du har erfarenhet från branschen men ”rätt” person är fortfarande det viktigaste. Vi tror också du är en tävlingsmänniska som gillar att vinna.

Vad ger vi?
Vi är ett team med lång erfarenhet från branschen. Ett team som har väldigt roligt på jobbet. Vi erbjuder utveckling och utrymme för att växa dels genom eget ansvar och kreativitet men också genom utbildningar. Vi tror det är viktigt att ha kul på jobbet men också att privata livet skall fungera därför eftersträvar vi en bra ”Work Life Balance”. Vi lämnar stort utrymme för att vara med att påverka för vi är helt säkra på att det skapar en bättre arbetsplats.

Din personlighet:

  • Kundorienterad
  • Nytänkande och ser möjligheter
  • Lagspelare men vill ändå vinna

Din erfarenhet:

  • Du ska ha 2 års erfarenhet av försäljning
  • Tidigare erfarenhet av budget och resultatarbete
  • Bra kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska

Intresserad?
Hör av dig till anställande chef Carolina eller skicka CV direkt till Carolina. Ange referens PBSC440.

Carolina Råghall

0704-979992

[email protected]