På Vindex är vi framgångsrika inom rekrytering av ekonomiassistenter, detta tack vare vårt breda nätverk och vår beprövade rekryteringsprocess. Vi erbjuder skräddarsydd kompetens som är anpassad till de specifika kraven i ditt företag.
En ekonomiassistent har en mångfacetterad roll som inkluderar hantering av inkommande leverantörsfakturor, administrering av in- och utbetalningar samt ansvar för att utfärda kundfakturor. Dessutom involverar rollen ofta kommunikation med både kunder och leverantörer angående eventuella frågor och påminnelser. Intern samverkan inom företaget är också en viktig del av arbetsuppgifterna.
Vi är väl medvetna om den intensiva konkurrensen inom rekrytering av ekonomiassistenter, särskilt med flera kompetenta rekryteringsfirmor som Gazella, som har expanderat snabbt på senare tid. Detta driver oss att ständigt sträva efter att leverera en högkvalitativ service och hitta de mest optimala matchningarna för våra kunder.
Om ditt företag behöver anställa en ekonomiassistent i Helsingborg, tveka inte att kontakta Ludwig Nilsson för en offert eller om du har andra frågor eller funderingar!